Tehnološka arena

20190427 – STEM Games logo – Arena T – bijeli tekst(1)

Što?

Svakim danom sve mora raditi brže, s manje poteškoća i uz veću pouzdanost. Broj novih funkcionalnosti raste, primjena tehnologije širi se svakim danom, a o količini podataka dovoljno govori činjenica da pokušavamo naći načine kako ih pohranjivati u lance DNK kako bismo uštedjeli na prostoru. Ako se prijavite za tehnološku arenu, možda vas očekuje osmišljavanje algoritama za dešifriranje podataka, prilagođavanje Linux jezgre vašim potrebama, treniranje neuronske mreže koja će konačno otkriti koji je video autentičan, a koji besramna patka ili pak doticaj s kvantnim računalima. Suočit ćete se s problemima u kojima ćete morati pokazati poznavanje već opisanih algoritama, ali i sposobnost da razvijete nove.

Tko?

Iako je tehnološka arena okrenuta programiranju, jasno je da vas samo poznavanje sintakse programskog jezika neće dovesti daleko. Problemi će zahtijevati razumijevanje rada računala kako na programskoj razini tako i na razini sklopovlja, matematičku pozadinu koja će vam omogućiti da problem riješite na efikasan način te poznavanje programskih alata iz različitih područja. Kao što možete naslutiti, očekivana širina znanja nadilazi sposobnosti pojedinca i zato vam treba tim - kad ga budete sastavljali, imajte na umu da uspješni timovi pokrivaju područja poput računarstva, matematike i fizike.

who
why

Zašto?

Zato što želite iskusiti kako je raditi na izazovima s kojima ćete se susresti nakon što završite studij. Tijekom četiri dana natjecanja, imat ćete priliku raditi u timu sposobnih ljudi koji s vama dijele način razmišljanja i zajedničkim snagama doći do jedinstvenog pristupa problemu. Na kraju će neki od vas, ovisno o rezultatima, dobiti jedinstvenu priliku da svoja rješenja predstave našem žiriju i nakon napornog rada na problemu i razvoja novih algoritama, podijele rezultate s izabranim stručnjacima iz akademije i industrije.

Preuzmi rezultate arene 2019

Preuzmi tekst zadatka 2019

Preuzmi tekst zadatka 2018

Kompetencije arene

Algoritmi i strukture podataka

Teorija grafova, diskretna matematika, teorija brojeva, linearna algebra

Znanost o podatcima

Strojno učenje

Sigurnost računalnih sustava, kriptografija

Analiza mreža

Osnovna ekonomska znanja, planiranje resursa

Timski rad

Prezentacijske vještine

Analiza problema

*Korištenje programskog jezika je proizvoljno, pri čemu je bitno paziti na brzinu izvođenja samog programa.

Mentori

received_173564143986329

Bogdan Okreša Đurić

Tehnology arena, Faculty of Organization and Informatics

Bogdan Okreša Đurić asistent je na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu te član lokalnog Laboratorija za umjetnu inteligenciju, gdje sudjeluje u nastavi i provođenju istraživačkih i drugih projekata o različitim temama vezanim za umjetnu inteligenciju i računalne igre, kao npr. multiagentski sustavi, semantičko modeliranje i metamodeliranje, upravljanje znanjem itd. Osim što je geek i veliki obožavatelj Gospodara prstenova, rado pjeva i u lokalnom akademskom zboru.

Gillman Christina

Christina Gillmann

Tehnology arena, Leipzig University

Dr. Christina Gillmann postdoktorand je na Sveučilištu u Leipzigu unutar Grupe za obradu signala i slike. Doktorirala je na Sveučilištu u Kaiserslauternu. Njezin istraživački fokus je analiza i vizualizacija neizvjesnosti, gdje pokušava kvantificirati, širiti i prenositi informacije o neizvjesnosti u problemima specifičnim za to područje.

Kucis Zvonimir

Zvonimir Kučiš

Tehnology arena, Faculty of Electrical Engineering and Computing

Zvonimir Kučiš završio je preddiplomski studij računarske znanosti na Fakultetu elektrotehnike i računarstva. Trenutno je na diplomskom studiju računarske znanosti s naglaskom na upotrebu dubokih neuronskih mreža u autonomnoj vožnji. U slobodno vrijeme bavi se razvojem računalnih igara i sviranjem gitare.

Struklec-Alen

Alen Štruklec

Tehnology arena, Faculty of Electrical Engineering and Computing

Alen Štruklec završio je preddiplomski studij računarske znanosti na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu te trenutno završava diplomski studij. Primarno se bavi izradom web aplikacija, a u posljednje vrijeme i dizajnom. U slobodno vrijeme istražuje nove hobije, uči razvoj digitalnih igra, a bavi se i fotografiranjem

petrovic2

Milan Petrović

Tehnology arena, University of Rijeka (Department of Informatics)

Milan Petrović diplomirao je na Odjelu za informatiku Sveučilišta u Rijeci, a trenutno je na doktorskom studiju, gdje razvija metode složenog mrežnog pristupa za analizu bioloških podataka. Također istražuje socijalnu aktivnost vinske mušice u Laboratoriju za bihevioralnu genetiku na Odjelu za biotehnologiju. Zanimaju ga i društvene mreže i njihova dinamika te je sudjelovao na STEM Games 2018 i 2019.

Andro_Mikulic_profile

Andro Mikulić

Tehnology arena, Double Lens

Andro Mikulić softverski je inženjer i suosnivač Double Lens Solutions s završenim preddiplomskim studijem softverskog inženjerstva. Trenutno pohađa diplomski studij telekomunikacija. Radio je na raznim projektima, od backend mikroservisa u forex trgovanju, do fotorealističnih arhitektonskih vizualizacija u virtualnoj stvarnosti.

Maack_Robin

Robin Maack

Tehnology arena, Technische Universität Kaiserslautern

Robin Maack student je diplomskog studija i potencijalni doktorski kandidat na Sveučilištu u Kaiserslauternu, gdje radi u Computer Graphics & HCI Lab. Njegovi istraživački interesi su biokemijske i medicinske vizualizacije, kao i simulacija kompresije. Voli planinariti, putovati, ići u teretanu i igrati računalne igre.

X