Tehnološka arena

20190427 – STEM Games logo – Arena T – bijeli tekst(1)

Što?

Zadaci će biti različitih težina što će omogućiti svim natjecateljima priliku da doprinesu uspjehu tima, neovisno o tome jesu li iskusni natjecatelji ili se po prvi put susreću s ovakvim oblikom natjecanja. Timovi će ostvarivati bodove ovisno o uspješnosti svoga rješenja na pojedinom problemu. Prva dva dana natjecanja bit će fokusirana na rješavanje algoritamskih zadataka, dok je treći dan rezerviran za Glavni zadatak. Tema Glavnog zadatka bit će inspirirana realnim problemima s kojima se sponzori arene svakodnevno susreću.

Tko?

Na natjecanju u Tehnološkoj areni mogu sudjelovati redovni studenti računarskih znanosti, matematike, informatike i digitalnih tehnologija te srodnih područja.

who
why

Zašto?

Napredak digitalnih i informacijskih tehnologija je posljednjih nekoliko godina nezaustavljiv. Svakim danom dolazimo do novih otkrića i spoznaja koja bi nam mogla olakšati svakodnevicu digitalizacijom. Te spoznaje mogu nam poslužiti i kao alat za efikasnije upravljanje onime što nas okružuje: priroda i okoliš. Ove godine u Tehnološkoj areni istražujemo načine kako smanjiti svoj utjecaj na prirodne resurse korištenjem raznih algoritama i efikasnih modela strojnog učenja.

Preuzmi zadatke 2022

Preuzmi rezultate arene 2019

Preuzmi tekst zadatka 2019

Preuzmi tekst zadatka 2018

Konačni rezultati

Kompetencije arene

Algoritmi i strukture podataka

Teorija grafova, diskretna matematika, teorija brojeva, linearna algebra

Znanost o podatcima

Strojno učenje

Kreativno razmišljanje

Timski rad

Prezentacijske vještine

Analiza problema

*Korištenje programskog jezika je proizvoljno, pri čemu je bitno paziti na brzinu izvođenja samog programa.

Članovi žirija

Infobip-biografija-žirija-Dragan-Benčić-295×393

Dragan Benčić

Član žirija, Infobip

Dragan Benčić je inženjer za razvoj softvera i voditelj razvoja s više od 20 godina iskustva u tom području. Na poziciji starijeg razvojnog inženjera i arhitekta proizvoda, tijekom posljednjih 10 godina svog rada u Infobipu vodio je brojne timove i projekte te aktivno sudjelovao u izgradnji Infobipove globalne organizacije. Međuostalim, specijalizirao se u prepoznavanju talenata i oblikovanju te izradi programa koji pomažu mladim developerima da započnu svoju karijeru.

Marko_Sajko

Marko Sajko

Član žirija, Croatia osiguranje

Marko Sajko rođen je 1981. godine u Varaždinu gdje je završio Fakultet ogranizacije i informatike. Kao dio softverskog razvoja radio je na raznim pozicijama, od operacija i razvoja pa do upravljanja timova za razvoj. Trenutno vodi digitalni razvoj u Croatia osiguranju. U slobodno vrijeme kojeg nema, voli se penjati i planinariti.

miletić

Vedran Miletić

Član žirija, Sveučilište u Rijeci

Docent je na Fakuletu informatike i digitalnih tehnologija na Sveučilištu u Rijeci, projektni menadžer u Grupi za prijave i usluge unutar Exascale Research Infrastructure, bivši postdoktorski istraživač Grupe molekularne biomehanike na Heidelberg institutu za teorijske studije u Heidelbergu u Njemačkoj. Interesi su mu: računalna biokemija, molekularno modeliranje, paralelno i raspoređeno računarstvo, automatizacija infrastrukture.

Mentori

Antonela Biloš

Antonela Biloš

Tehnološka arena, Infobip

Antonela Biloš je senior software developer s višegodišnjim iskustvom rada, primarno kao front-end developer. Svoju karijeru već gotovo 5 godina razvija u Infobipu, gdje je dosad imala priliku raditi kao dio brojnih timova i na raznim internacionalnim projektima u više industrija. Najviše uživa raditi s Reactom i Typescriptom, ali uvijek rado uči i primijenjuje nove tehnologije. Pristupa problemima iz strateške perspektive, a osobito je motiviraju prilike za inoviranjem i kreativnim rješavanjem problema.

Arian_Skoki_mentorski

Arian Skoki

Tehnološka arena, Sveučilište u Rijeci

Arian Skoki završio je studij računarstva na Tehničkom fakultetu u Rijeci. Iskušao je život i rad u inozemstvu, primarno u području web tehnologija. No ipak, život u Hrvatskoj pokazao se mnogo kvalitetnijim te se odlučio vratiti u Rijeku, na radno mjesto asistenta. Trenutno područje rada mu je analiza podataka i umjetna inteligencija u sportu, osobito nogometu. Voditelj je Riteh Web Teama, studentske udruge koja nastoji pripremiti i olakšati studentima prelazak s fakulteta na posao. U slobodno vrijeme se bavi kickboxingom i plesom, a nerijetko zasvira ukulele i klarinet kako bi podigao atmosferu.

Boris_Stih_mentorski

Boris Štih

Tehnološka arena

Boris Štih diplomirao je automatiku na Tehničkom fakultetu u Rijeci. Tijekom studiranja je sudjelovao u nekoliko startup projekata pomoću kojih je hobi programiranja uspješno pretvorio u svoju novu struku. Posljednjih šest godina radi u industriji kao softverski inženjer. Pretežno je specijaliziran za Java ekosustav. Zanimaju ga i različiti aspekti razvoja aplikacija, od dizajna baza podataka do automatiziranih CI/CD procesa. Boris svoje slobodno vrijeme provodi hobijima koji nisu vezani uz računalo.

AVL_Davorin-Goran Keserica

Davorin-Goran Keserica

Tehnološka arena, AVL

U AVL-u je od 2011. godine. Započeo je suradnju s AVL-om na zadnjoj godini FER-a, kao vanjski suradnik i zaposlenik na FER-u. Nakon godinu dana odlučio je prijeći u AVL kao stalni zaposlenik. Kao Project Lead Assistant sudjeluje u odlukama dizajna softvera, dok pod funkcijom Scrum Mastera poboljšava efikasnost rada i zadovoljstva unutar tima, a kao Developer radi na razvoju SDT EXCITE softvera. Sudjeluje u planiranju i dizajnu arhitekture softvera, razvoju kinematičkog solvera, izgradnji data modela, 2D i 3D vizualizacija, te razvoju grafičkog sučelja. STEM Games smatra odličanom prilikom za upoznavanje i rad s novim i zanimljivim ljudima iz struke, zabavu te stjecanje novog iskustva. Kao mentor želi pomoći studentima u rješavanju raznih zadataka kroz iskustvo koje je prikupio radeći u struci.

Ivan_Zufic_mentorski

Ivan Žufić

Tehnološka arena, Prirodoslovno-matematički fakultet

Ivan Žufić završio je preddiplomski studij matematike na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu, gdje trenutno završava diplomski studij matematike i računarstva. Ima dugogodišnje iskustvo i značajne uspjehe na brojnim programerskim natjecanjima. U slobodno vrijeme igra bridž, svira klavir i voli planinariti.

Mateja_Napravnk_mentorski

Mateja Napravnik

Tehnološka arena, Sveučilište u Rijeci

Mateja Napravnik završila je preddiplomski i diplomski studij računarstva na Tehničkom fakultetu u Rijeci. Nakon dvogodišnjeg rada kao web developer u industriji, ipak se odlučuje na nastavak obrazovanja kao doktorand i asistent na Tehničkom fakultetu. Njezino interesno područje je obrada medicinskih (radioloških) slika, a bavila se i interakcijom između čovjeka i računala (HCI). Suvoditeljica je Riteh Web Teama, studentske udruge koja studentima nudi učenje web tehnologija kroz radionice i razne projekte.

Matej_Pavelić crosig mentor

Matej Pavelić

Tehnološka arena, Croatia osiguranje

Matej Pavelić rođen je 1998. godine u Sisku. Prije pet godina počeo je s radom kao frontend razvojni inženjer te otada radi na opsežnim digitalnim transformacijama poslovanja u nekoliko sektora poput telekomunikacijskog i osiguravateljskog. Trenutno je zaposlen u Laqo Digital timu Croatia osiguranja u ulozi Senior Software Engineer.

Milan_Petrovic_mentorski

Milan Petrović

Tehnološka arena, Sveučilište u Rijeci (Fakultet informatike i digitalnih tehnologija)

Milan Petrović diplomirao je na Odjelu za informatiku Sveučilišta u Rijeci, a trenutno je na doktorskom studiju. Područje interesa mu je strojno učenje na grafovima. Trenutno istražuje socijalne interakcije i grupno ponašanje vinskih mušica u Laboratoriju za bihevioralnu genetiku na Odjelu za biotehnologiju. Zanimaju ga kompleksne mreže i njihova dinamika. Sudjelovao je na STEM Gamesima 2018. i 2019. Omiljena hrana mu je sladoled od vanilije i pistacije.

X